Svátek amerického fotbalu nás čeká už v neděli 5. února. 30 sekund reklamy během něj stojí v průměru 5 milionů dolarů, přesto se najde dost značek, které si tu příležitost nenechají ujít. A jsou mezi nimi i filmová studia. Ta každý rok představují během Super Bowlu své největší hity. Co uvidíme letos?
To není tak úplně snadné říct, vše je přísně tajné. Přesto nějaké informace do éteru unikají a zbytek se dá odvodit.
Disney chystá minimálně dva trailery. Pravděpodobně představí nový trailer ke Strážcům Galaxie 2. Jde o rodinný film, první díl v USA výrazně bodoval a pokračování má premiéru v květnu. Navíc poslední trailer jsme viděli před dvěma měsíci, takže nový vyloženě visí ve vzduchu. Druhým filmem mohou být noví Piráti z Karibiku a teoreticky i Kráska a zvíře nebo Auta 3.
Universal bude mít minimálně jednu upoutávku. My bychom tipovali nový díl Rychle a zběsile, ale může to být i Mumie. A teoretické šance má i epický (v podstatě už jistý) propadák s Mattem Damonem Velká čínská zeď (ovšem sypat peníze do reklamy by IMHO bylo jako splachovat je do bezedného záchodu) a Padesát odstínů temnoty.
20th Century Fox zcela nečekaně chystá upoutávku na svůj psycho-horor A Cure for Wellness (Lék na život). Film, který natočil režisér amerického Kruhu a prvních tří Pirátů z Karibiku Gore Verbinski rozhodně není blockbuster ani rodinná záležitost, ale zřejmě jde o hodně povedený film. Ohlasy na trailer byly velmi pozitivní a při malém rozpočtu na výrobu by se investice do zpopularizování tohoto filmu mohla Foxům vrátit. Šanci na upoutávku mají i Logan a Vetřelec: Covenant.
Paramount bude mít minimálně jeden spot. Ale neví se, ke kterému filmu. Odborníci ze serveru Deadline, který má tradičně velmi dobré informace, si myslí, že půjde o Baywatch, což by sedělo víc na cílovku Super Bowlu, ale klidně to může být i spot na Transformers: Poslední rytíř.
SONY chystá spot v bloku před hrou. Nejspíš půjde o Spider-Mana: Homecoming, ale cílovce by sedělo i představení první upoutávky na Temnou věž, z níž jsme zatím neviděli kromě pár fotek nic. Šanci mají ještě i další Šmoulové, ale to by bylo už velké překvapení, když se na plátna vrací Peter Parker.
Svůj spot nebude mít na Super Bowlu 2017 studio Warner Bros. To ale neznamená, že o jeho filmech nebude řeč. Studio může mít cross promo kampaň s některým ze svých partnerů a jeho hrdinové (speciálně ti komiksoví) se tak mohou objevit v rámci kampaně na jiný produkt. Loni tak například Turkish Airlines spojili svoji značku s Batman vs Superman: Úsvit spravedlnosti.
pondělí 30. ledna 2017
Super Bowl 2017: Které filmové trailery uvidíme?
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
0 komentářů:
Okomentovat
Děkujeme za Váš názor.