neděle 26. června 2016

Den nezávislosti: Nový útok v pokladnách neuspěl

Nostalgie, která loni fungovala pro Jurský svět, letos nezabrala.

První místo v návštěvnosti amerických kin si i druhý týden urval pixarovský animák Hledá se Dory (recenze) se 73, 2 miliony, což je pád o 46%. Oproti tomu Den nezávislosti: Nový útok nastřádal pouhých 41,6 milionu, což musí být pro 20th Century Fox zklamání.

Původní Den nezávislosti před 20 lety a s nižší cenou lístků otevíral na 50,2 milionu - jeho rozpočet byl ale 75 milionů a celkové tržby z USA i ze světa dohromady dělaly nakonec 817 milionu, což by bylo skvělé i na dnešní dobu, ale tehdy to bylo famózní více než desetinásobné zužitkování rozpočtu. Nový útok měl rozpočet víc než dvojnásobný - 165 mil, dvojnásobek toho, co jeho předchůdce ale neutržil a o desetinásobku rozpočtu v celkových tržbách asi taky nemůže být řeč vůbec.

Hledá se Dory má celkově ze světa už 397 milionů. Jen v USA zatím má 287, což z filmu dělá pátý nejúspěšnější film Pixaru v USA a už brzy nejspíš překoná 293 milionů Vzhůru do oblak a následně i Hledá se Nemo s 340 miliony.


0 komentářů:

Okomentovat

Děkujeme za Váš názor.